2011-06-20

Dovanoju MEZON aktyvavimo nuolaidos kodą


Mano YZI maršrutizatorius jau beveik mėnesį pluša MEZON internete išsijuosęs su laptopu ir iPhone. Už tai atsidėkodamas aš jam ieškau draugų. Radau būdą, kaip internetu naudotis beveik nemokamai ;).

Padalinsiu "Draugystė veža" akcijos kuponus: už kiekvieną draugą, kuris su akcijos kodu užsisako internetą MEZON, aš pats 1 mėn. internetu naudojuosi nemokamai. Tai gi, visi nauji MEZON draugai - nuo šiol ir mano draugai :).

Jei nusprendėt įsigyti internetą MEZON, tai su akcijos kodu VMN000066, kurį reikia pateikti MEZON salono pardavimo vadybininkei, naujos sutarties aktyvavimo mokestis bus tik 1 Lt!

Jei patiko, nusiųsk draugui - spausk čia!

2 komentarai:

  1. Anonimiškas19:42

    Sveiki. Kad pasinaudoti, reikia dar vardo / pavardės... Kaip tamstai padėti nemokamai 1 mėn. naudotis internetu?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Deja, salone man paaiškino, kad ši akcija jau pasibaigė :(. Reikia pasinaudoti nauja.

    AtsakytiPanaikinti